В конкурсі може взяти участь будь-хто.
Для участі в конкурсі необхідно вислати свою творчу роботу на адресу адміністрації порталу або розмістити на форумі.
До розгляду будуть прийматися роботи пов'язані з українською літературою. Найбільшу перевагу буде віддано темам "Мій улюблений письменник" та "Мій улюблений твір".
Найкращі твори будуть нагороджені грошовими винагородами.
Переможець отримає 100$
Друге 50$
Третє 30$
Кошти будуть надіслані через webmoney або переказом в Приватбанк.
Кошти учасникам які не мають можливість отримати гроші із-за малого віку, будуть надіслані їх батькам за вимогою.
Учасники які виявлять найбільшу активність будуть винагородженні також. Розмір винагороди активних учасників може значно перевищити розмір головного призу в залежності від цінності і актуальності надісланих матеріалів.
Переможця конкурсу визначить кількість запитів іншими користувачами сайту його матеріалів.
Але адміністрація сайту має вирішальне значення в прийнятті рішень.
Все залежить від актуальності надісланих матеріалів.
Твори повинні бути потрібні іншим користувачам - це вирішальний фактор.
Також змістовні твори великим обсягом або серія творчих робіт мають певний пріоритет перед іншими.
Переможці конкурсу за 2009 рік
Перше місце і приз у 100$
Шкільні твори з української та зарубіжної літератури + твори з розвитку мовлення (Надіслала Лариса)Друге місце і приз у 50$
Скорочені твори за новою програмою 5-12 клас (Надіслала Григорович Юлія)Третє місце і приз у 30$
Збірка планів уроків (надіслала Олена)
Україна в житті Василя Симоненка та Михайла Булгакова (Бінарний урок-пошук 11 клас)Мавка — новий тип особистості у драмі-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня"
Життєвий і творчий шлях М. Гайворонського
Хто на світі найгарніший? (До вивчення циклу віршів Ігоря Калинця "Дивосвіт")
Трагічна доля українців в умовах тоталітарної системи (Урок з використанням інформаційних технологій за романом Уласа Самчука "Марія")
Запалімо свічу пам'яті (Музично-літературна вистава)
Благословенна будь, моя незаймана дівице Десно... (Віртуальна екскурсія до джерел неперевершеного таланту О. Довженка)
Сторінки великого життя (Урок, присвячений 70-річчю від дня народження Василя Стуса)
Трагедія особистості у п'єсі І. К. Карпенка-Карого"Сава Чалий"
Дивосвіт Миколи Скуби
Мамо рідна, хай святиться ім'я твоє (Сценарій свята Матері)
Дзвони Чорнобиля (Інтегрований урок)
Щира розповідь про власне дитинство (Урок за повістю Анатолія Дімарова "Блакитна дитина")
Пішов у дорогу за ластівками (Урок пам'яті, присвячений Володимиру Підпалому)
Аналіз мови художнього твору (на прикладі вивчення повісті І. Франка "Пepexpecнi стежки")
Проблемні ситуації в роботі з поетичним твором (Аналізуємо поезію В. Симоненка „Лебеді материнства")
Печальна квітка України в вінку немеркнучих імен (Життя і творчість Климєнтини Попович)
Русальні та купальські пісні
Урок з вивчення повісті Тараса Шевченка «Художник» 9 клас
«Я родом з хліба...» - Літературно-музична композиція за творчістю Бориса Олійника
«Пан чи пані Література?» - Літературний конкурс 7 клас
Українські обряди - Позаурочний захід для учнів 10—11класів суспільно-гуманітарного (лінгвістичного) профілю
Колискові пісні
Вивчення роману Сергія Домазара «Замок над Водаєм»
Визначення рівня почуття комічного в учнів 10 класу (за матеріалами повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім'я»)
Звучать Шевченкові слова - Урок позакласного читання
Вивчення роману Валер'яна Підмогильного «Мiсто» в руслі екзистенціальної парадигми
Система тестових завдань за романом Уласа Самчука «Марія»
Пророчі заповіді українського Мойсея - Інтегрований з Біблією та музикою урок літератури
Урок за поезією Ігоря Калинця , «Писанки»
Використання інтерактивних методик під час вивчення у 7 класі історико-географічного тла повісті «Захар Беркут» Івана Франка
Вивчення повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»
Павло Тичина — «дивний мрійник із очима дитини...»
Василь Королів-Старий. «Потерчата», «Хуха-Моховинка»
«Що каже свіжих квітів жмуток?» - Урок позакласного читання - 5 клас
Літературно-музична композиція до дня Чорнобильської трагедії
Дарунки Долі (за казкою Івана Липи «Близнята») 5 клас
Поетичний образ Орисі (за однойменним твором Пантелеймона Куліша)
Світла нота «Сонячних кларнетів» Павла Тичина
До свята матері - Ми матір називаємо святою
Літературна композиція за фронтовими поезіями Олеся Гончара
Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького «Михайло-семиліток»
Урок з вивчення оповідання Євгена Гуцала «Олень Август»
Варіант аналізу повісті І. Франка «Захар Беркут»
Організація групової діяльності учнів на уроці за романом Павла Загребельного «Я, Богдан»
Формуємо комунікативні компетенції - Від творчих переказів — до мовної дизайн-освіти
Письмовий переказ тексту художнього стилю з творчим продовженням
Особливості аналізу верлібру у старшій школі
Вивчення казки І. Нечуя-Левицького «Запорожці»
Два уроки з вивчення «Казки про яян» - Андієвська Емма
Художній дивосвіт Анатолія Дімарова
Свято української пісні
Вивчаємо казку О. Сенатович «Малий Віз»
Система уроків з вивчення творчості А. Малишка
Література рідного краю «І Лесин дух зі слова в душі лине» 8 клас
Аналіз п'ятикласниками вчинків та поведінки героїв казок
Використання мемуарів на уроках української літератури в старших класах
Урок за оповіданням Григора Тютюнника «Дивак»
Вивчаємо повість М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
Сценарій літературного вечора, присвяченого 169-ій річниці від дня народження І. С. Нечуя-Левицького
Урок літератури в умовах 12-річної школи: 5—9 класи
Вивчення казки Івана Франка «Фарбований Лис»
Конспект уроку за уривками з кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"
Вічно живі співомовки Степана Руданського
Інтимна лірика Івана Франка та повість-есе Романа Горака «Тричі мені являлася любов»
Як вивчати оповідання «Скарб» О. Стороженка на уроках української літератури?
Григір Тютюнник — скарб української літератури
Святий Миколай — приклад доброчинності і милосердя - Сценарій виховної години для учнів 5—6 класів
Інші роботи які не отримали призи, але вони дійсно цікаві і заслуговують на увагу
Творчі роботи
Тарас Шевченко - мій улюблений письменникМої роздуми над творчістю І.Франка
Що забезпечує душевну гармонію і щастя?
Репортаж „Космічні фантазії”
Роль книги у житті людини та моя найулюбленіші книга
Війна… Дніпро у вогні.
Образ міста у творі В. Підмогильного «МІСТО»
Мова - це глибина тисячоліть...
В нас єдина мета – Україна свята
Чи треба укладати із собою контракт?
Мій улюблений твір (За романом «Диво» П. Загребельного)
Я вірю в майбутнє твоє, Україно…
Мiй улюблений вчитель
Собори наших душ
ЖИВИЙ СИМВОЛ УКРАЇНИ
ПОТАЄМНІ ЗАКУТКИ ПАМЯТІ
СВАРОГ
ДАЖБОГ
КУПАЛО
РУШНИК, ЩО ВМІЄ ПРОМОВЛЯТИ
ДЕРЕВО ЖИТТЯ
БУДЬ БАГАТИЙ, ЯК ЗЕМЛЯ
БУДЬ ЗДОРОВИЙ, ЯК ВОДА
НАРОДЖЕННЯ ХЛІБА
НАРОД – ХЛІБОРОБ
СИМВОЛ ЖИТТЯ І БАГАТСТВА
НАША МОВА
ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО!
МЕЧІ НЕ ІРЖАВІЮТЬ
БУЛА ВОНА МУДРОЮ І ТЯМУЩОЮ
КНЯЗЬ СВЯТОСЛАВ
ВОЛОДИМИР ВЕЛИКИЙ – „ЯСНЕ СОНЕЧКО УКРАЇНИ”
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПОЛОВЦІВ
СЛАВЕТНИЙ ЛІКАР АГАПІТ
ДБАЙЛИВИЦЯ ЛЮДСЬКА
З ІСТОРІЇ СТАРОДАВНЬОГО ПЕРЕЯСЛАВА
ЧУМАЦЬКІ ШЛЯХИ
НЕОПАЛИМА КУПИНА
АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛЬ КИЄВА
КИЇВ – СЕРЦЕ УКРАЇНИ
УКРАЇНСЬКА ХАТА
НАЙДАВНІШИЙ ВИД НАРОДНОГО МИСТЕЦТВА
ЛІТОПИСЕЦЬ НЕСТОР
ВЕЧОРНИЦІ
Бойове товариство, побут і звичаї запорожців у повісті М.Гоголя „Тарас Бульба”
ВЕЛИЧАЛЬНА ПІСНЯ МАТЕРЯМ
ВЕЛИЧКО – ВЕЛИКИЙ ЛІТОПИСЕЦЬ
ДОРОГА ДОЛІ, ДОРОГА БОЛЮ ВАСИЛЯ СТУСА
ВТІЛЕННЯ В ОБРАЗІ ТАРАСА БУЛЬБИ НАЙКРАЩИХ РИС ЗАПОРІЗЬКОГО КОЗАКА (за однойменною повістю М.Гоголя)
ГЕРОЇЧНІ СТОРІНКИ „ВЕЛЕСОВОЇ КНИГИ”
ГОЛОВНЕ В ЖИТТІ – БУТИ ЛЮДИНОЮ ( за оповіданням Д.Лондона „Жага до життя”)
ГОЛОВНІ ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ В КАЗЦІ АНТУАНА де СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ „МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ”
ЖИТТЯ – ЦЕ ЛЮБОВ
ЗАКЛИК ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ МОВИ У ВІРШІ В.САМІЙЛЕНКА „УКРАЇНСЬКА МОВА”
ІВАН БОГУН
КОЛИСКОВА ПІСНЯ – СВІДЧЕННЯ МАТЕРИНСЬКОЇ ЛЮБОВІ
ЛИЦАРСЬКІ ЧЕСНОТИ
МІСТИЧНИЙ ЗМІСТ ТВОРУ О.ПУШКІНА „ПІСНЯ ПРО ВІЩОГО ОЛЕГА”
МОГУТНЯ СИЛА ВІРША І.ФРАНКА „КАМЕНЯРІ”
МРІЯ ПРО ВІЛЬНУ УКРАЇНУ ( за віршем Т.Г.Шевченка „І виріс я на чужині...”)
ОБРАЗ КНЯЗЯ ІГОРЯ У „СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ”
ОБРАЗ МИХАЙЛИКА ЗА ПОВІСТЮ М.СТЕЛЬМАХА „ЩЕДРИЙ ВЕЧІР”
ОБРАЗ УЧИТЕЛЯ В ОПОВІДАННІ Г.ТЮТЮННИКА „НА ЗГАРИЩІ”
ПАТРІОТИЗМ „СЛОВА ПРО ПОХІД ІГОРІВ”
ПЕРШИЙ БАЙКАР
ПОЕТ – ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ „ДАВНЬОЇ КАЗКИ” ЛЕСІ УКРАЇНКИ
ПОШУКИ ЛЮДСЬКОГО ЩАСТЯ У ФІЛОСОФСЬКИХ РОЗДУМАХ Г.С.СКОВОРОДИ
ПРОСЛАВЛЕНИЙ КОБЗАР ВЕРЕСАЙ
ТАЄМНИЧА ПРИВАБЛИВІСТЬ „ВЕЛЕСОВОЇ КНИГИ”
ТЕМА ЗБЕРЕЖЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ТВОРЧОСТІ М.РИЛЬСЬКОГО
ФІЛОСОФСЬКИЙ ПОВЧАЛЬНИЙ ЗМІСТ ПОВІСТІ М.В.ГОГОЛЯ „СТРАШНА ПОМСТА”
ЯКЕ ЦЕ ЩАСТЯ – БУТИ МОЛОДИМ
Фрідерік Францішек Шопен
БОРОТЬБА ДО ОСТАННЬОГО ДЮЙМА В ОПОВІДАННІ Д.ОЛДРІДЖА „ОСТАННІЙ ДЮЙМ”
ВЕЛИЧ КНИГ „БҐАҐАВАД-ҐІТА ЯК ВОНА Є”
ВІРА У МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ ( ЗА ТВОРОМ Р.КІПЛІНГА „МАУГЛІ”)
ГУМАНІЗМ ТВОРУ О’ГЕНРІ „ОСТАННІЙ ЛИСТОК”
ДВА ДИТИНСТВА В ПОВІСТІ В.КОРОЛЕНКА „ДІТИ ПІДЗЕМЕЛЛЯ”
ДОБРО І ЗЛО У П’ЄСІ С.Я.МАРШАКА „ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ”
ЗАГАЛЬНОНАРОДНІ ПРАГНЕННЯ В ОПОВІДАННІ „ПРО ЗОЛОТІ ЧАСИ”
ЗНЕВІРА Р.БРЕДБЕРІ В МАЙБУТНЬОМУ ТЕХНОКРАТИЧНОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ
ЗОБРАЖЕННЯ БОРОТЬБИ ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ У „ПІСНІ ПРО ПРАВДУ” Р.РІЛЬКЕ
ІДЕЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПОЕМИ ЛОНҐФЕЛЛО „ПІСНЯ ПРО ҐАЙАВАТУ”
КАЗКОВІ ПРИГОДИ РОБІН ҐУДА
МОЄ СТАВЛЕННЯ ДО ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ РОМАНУ МАРКА ТВЕНА „ПРИГОДИ ТОМА СОЙЄРА”
ОСНОВНА ІДЕЯ ЕПОСУ „ПОЕМА ПРО ГІЛЬГАМЕША”
ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ „БОЖЕСТВЕННОЇ КОМЕДІЇ” ДАНТЕ АЛІҐЬЄРІ
ПЕРЕМОГА ДОБРА В КАЗЦІ „ПАНІ МЕТЕЛИЦЯ” БРАТІВ ҐРІММ
ПРИЧИНА ДЕГРАДАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ( ЗА ТВОРОМ Ч.ДІККЕНСА „РІЗДВЯНА ПІСНЯ В ПРОЗІ”)
РАМА – НАСТУПНИК РАДЖИ ДАШАРАТХИ
РОЛЬ НАЗВИ У ТРАКТУВАННІ ІДЕЇ ПОВІСТІ О.С.ПУШКІНА „ЗАМЕТІЛЬ”
СВОЄРІДНІСТЬ ЗОБРАЖЕННЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ В РОМАНІ В.СКОТТА „АЙВЕНГО”
СИЛА ВЕЛИКОГО І СПРАВЖНЬОГО МИСТЕЦТВА В КАЗЦІ Ґ.Х АНДЕРСЕНА „СОЛОВЕЙ”
СУТЬ ГОЛОВНОГО ЗАКОНУ ДЖУНГЛІВ ( ЗА ТВОРОМ Р.КІПЛІНГА ”МАУҐЛІ”)
ТИТАН ДОБРИХ СПРАВ
ТРИНАДЦЯТИЙ ПОДВИГ ГЕРАКЛА
У ЧОМУ ПРИВАБЛИВІСТЬ КАЗКИ ДЖАННІ РОДАРІ „ЧИПОЛЛІНО”
УСЛАВЛЕННЯ НЕПРИМИРЕННОЇ БОРОТЬБИ З ІНОЗЕМНИМИ ЗАГАРБНИКАМИ В БАЛАДІ Р.СТІВЕНСОНА „ВЕРЕСОВИЙ МЕД”
УСЛАВЛЕННЯ СПРАВЖНІХ ЛЮДСЬКИХ РИС У ВІРШІ Р.БЕРНСА „ЧЕСНА БІДНІСТЬ”
УТВЕРДЖЕННЯ НОРМ СОЦІАЛЬНОЇ СПРАВЕДЛИВОСТІ В ПОЕЗІЇ Р.БЕРНСА „ЧЕСНА БІДНІСТЬ”
УТВЕРДЖЕННЯ ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ В БАЛАДІ ШІЛЛЕРА „РУКАВИЧКА”
ШЛЯХ ЖУЛЬЄНА СОРЕЛЯ ДО ГІЛЬЙОТИНИ ( ЗА РОМАНОМ Ф.СТЕНДАЛЯ "ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ")
СУПЕРЕЧЛИВІСТЬ ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ ПОВІСТІ ОНОРЕ де БАЛЬЗАКА "ГОБСЕК"
Власні твори
Кирик Павло «Голод…»Кобзар… Шевченко… Тарас…
Портрет Тараса Григоровича Шевченка
Кирик Павло «З його пам’яті»
Полювання на дитинство або смертельні реліквії клоуна
Костянтин Хмара. Збірка "Перша осінь"
Мова
САМОГОН - НЕ ТЕКІЛА