ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п | Тема уроку | Дата |
Букварний період (продовження) | ||
54 | Звук [ч], позначення його буквою Чч («че»). Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. «Закликаночка». Скоромовка | |
55 | Закріплення звукового значення букви Чч. Опрацювання тексту «На полонині» і вірша «Карпати». Загадки | |
56 | Звук [й], позначення його буквою Йй («йот»). Читання слів. Вправи з розвитку фонетичного слуху. Опрацювання тексту «Казковий світ». Робота з дитячою книжкою. Р. Петрова «Від зими до зими» | |
57 | Закріплення звукового значення букви Йй. Буквосполучення йо. Опрацювання тексту «Пасіка» і народної пісеньки «Зайчику, зайчику». Читання за особами | |
58 | Звук [х], позначення його буквою Хх («ха»). Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша «Колискова пісенька». Загадки | |
59 | Закріплення звукового значення букви Хх. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Загадка | |
60 | Буква Яя. Позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою Яя звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Словниково-логічні вправи. Опрацювання вірша Н. Забіли «Хто кого злякався?» | |
61 | Закріплення звукових значень букви Яя. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту «Ялта». Загадка | |
62 | Звук [ж], позначення його буквою Жж («же»). Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання віршів Н. Забіли «На зеленому лужку» і Л. Вознюк «Журиться журавлик дуже» | |
63 | Закріплення звукового значення букви Жж. Опрацювання уривка казки «Лисичка і Журавель». Прислів’я. Робота з дитячою книжкою | |
64 | Звук [ш], позначення його буквою Шш («ша»). Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Хороша гра» | |
65 | Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Опрацювання оповідання «Поспішай, синичко!» (за Г. Демченко) і вірша П. Воронька «Кожушок». Скоромовка | |
66 | Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквою Цц («це»). Звуко-буквений аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання тексту «Циркова залізниця» | |
67 | Закріплення звукових значень букви Цц. Опрацювання казки «Родичі» та вірша В. Лучука «Уставати рано треба» | |
68 | Буква Її, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Камінчука «В зелені діброва» та тексту «На екскурсії» | |
69 | Закріплення звукового значення букви Її. Опрацювання тексту «Гроші України» | |
70 | Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання тексту «Міста України». Складання усної розповіді про рідне місто (село). Робота з дитячою книжкою | |
71 | Буква Юю, позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою Юю звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів Лесі Українки «Пісенька весняної води», О. Пархоменка «Я матусю дожидаю». Прислів’я | |
72 | Закріплення звукових значень букви Юю. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання оповідання М. Коцюбинського «Десять робітників» та вірша І. Січовика «Руки» | |
73 | Буква Єє, позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою Єє звука [є] та м’якості попереднього приголосного. Загадка. Опрацювання оповідання за В. Сухомлинським «Барвисте коромисло» | |
74 | Закріплення звукових значень букви Єє. Звуко-буквений аналіз слів. Загадки. Опрацювання тексту «Київське метро» | |
75 | Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання уривка вірша В. Симоненка і тексту «Наша Батьківщина». Прислів’я | |
76 | Закріплення звукового значення букви Щщ. Опрацювання вірша Г. Малик «Що для чого треба?». Порівняння віршів. Прислів’я | |
77 | Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання оповідання І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки». Робота з дитячою книжкою | |
78 | Звук [ф], позначення його буквою Фф («еф»). Читання слів. Опрацювання вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону | |
79 | Закріплення звукового значення букви Фф. Опрацювання текстів «Жирафи» і «Жарт» | |
80 | Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням дз. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки» та оповідання за Ю. Старостенком «Лісовий майстер». Приказка | |
81 | Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль» та оповідання В. Дуб «Бджілка» | |
82 | Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша Н. Красоткіної «В п’ятницю, у надвечір’я» | |
83 | Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку» | |
84 | Бесіда-розповідь про Тараса Шевченка. Опрацювання тексту «Тарас Григорович Шевченко» і вірша Т. Шевченка «Тече вода з-під явора». Робота з дитячою книжкою | |
85 | Бесіда-розповідь про Івана Франка. Опрацювання тексту «Іван Якович Франко» та уривка казки І. Франка «Лисичка і Рак» | |
86 | Бесіда-розповідь про Лесю Українку. Опрацювання тексту «Леся Українка» і вірша Лесі Українки «Вишеньки». Читання за особами | |
87 | Опрацювання казки М. Коцюбинського «Про двох цапків» | |
88 | Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Складання усної розповіді про звичаї рідного краю | |
89 | Опрацювання тексту «Мрія збулася». Складання усної розповіді на тему «Про що ти мрієш?» | |
90 | Опрацювання вірша А. Костецького «Буде день веселий» | |
Післябукварний період | ||
91 | Щоб розумниками стати, треба більше книг читати. Л. Кир’яненко «Розмова на книжковій полиці». Робота з дитячою книжкою | |
92 | Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа. Л. Компанієць «Отак у нас — щодня» | |
93 | Рідна мова — барвінкова. Ю. Косинська «Рідна мова» | |
94 | Україна — край мій рідний. Л. Полтава «Наша Батьківщина». О. Кобець «Я люблю». М. Сингаївський «Найрідніший» | |
95 | Усміхнися всім навколо. Л. Савчук «Здрастуйте». Б. Бірюков «Добрі слова». В. Сухомлинський «Сідайте, будь ласка» | |
96 | За добро добром платять. П. Влодек «Як гукнеш, так і відгукнеться». Л. Савчук «Квочка» | |
97 | Надійшла весна прекрасна. Л. Савчук «Принесли весну лелеки». А. Костецький «Починається весна» | |
98 | Великдень. Л. Полтава «Великодні писанки». Я. Яковенко «Про писанки» | |
99 | Кольорові віршики. А. Костецький «Квіткові сни». Є. Горєва «Кольоровий віршик» | |
100 | Моя родина. Д. Чередниченко «Родовідне дерево». В. Осєєва «Сім’я у нас одна». І. Нікітченко «Теплі слова» | |
101 | Бабусенько ріднесенька. В. Чухліб «Радість». Н. Поклад «Гість» | |
102 | Дідусева мудрість. С. Матвійчук «Де кому жити». М. Підгірянка «Мій дідусь» | |
103 | Небилиці. Н. Поклад «Небилиці» | |
104 | Сором бути неохайним і брудним. Л. Мовчун «Як чепурили їжачка». В. Забава «Їжачок- лісовичок» | |
105 | Квітами барвистими луг цвіте. А. Григорук «Чарівний ліхтарик». А. Камінчук «Бабусині квіти» | |
106 | Руки малі, та до роботи вдалі. Є. Пермяк «Для чого потрібні руки?». П. Ребро «Немає ледарів у нас» | |
107 | Веселі пригоди пернатих. П. Ребро «Гусакові панчішки». І. Січовик «Ґава» | |
108 | Іди, іди, дощику. В. Чухліб «Голубий дощик». Г. Бойко «Дощик, дощик» | |
109 | Добре вірних друзів мати. С. Жупанин «Бджілка і світлячок». «До першого дощу» (за В. Осєєвою) | |
110 | Твори без кінця. М. Василенко «Не вірите?». Л. Вознюк «Лічилка-безконечка». Г. Бойко «Хто кого вів?» | |
111 | У неволі щастя не буває. С. Шаповалов «Коли скрипалять стрибунці» | |
112 | Де живе хмара? О. Кротюк «Наша хмара». В. Федоренко «Жаліслива хмара» | |
113 | Що на городі росте? В. Паронова «Сперечались овочі» | |
114 | Для малят про звірят. П. Ребро «Кладочка-загадочка». Г. Мазур «Вигадливе слоненя» | |
115 | Описуємо предмет. К. Ушинський «Лисичка-сестричка». Загадки. А. Музичук «Муха» | |
116 | Сонечко. А. М’ястківський «Кому світить сонечко?». Г. Манів «Сонечкова донечка». Л. Новікова «Котики» | |
117 | Літо — радісна пора. Л. Савчук «Літо, літечко», «Ходить червень». Б. Вовк «Любе літечко» | |
118 | Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи! А. Костецький «Канікули» | |
119 | Підсумковий урок за рік. Інсценізація казки «Колосок» |