Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ...», «ДОЛЯ», «РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ...»
1. Художній засіб, який використав Т. Шевченко у рядку поезії «Садок вишневий коло хати» Вечірня зіронька встає:
А Гіперболу.
Б Синекдоху.
В Метафору.
Г Порівняння.
2. Дівчата впродовж твору «Садок вишневий коло хати»...
А Намагаються втекти від матері на вечорниці.
Б Жнуть пшеницю.
В Бадьорі і веселі.
Г Як радісні, так і засмучені.
3. Після виснажливої праці ввечері додому поверталися («Садок вишневий коло хати»)...
А Засмаглі хлопці та дівчата.
Б Батько й мати.
В Плугатарі з плугами.
Г Чоловіки й жінки з косами.
4. Мати намагалася дочку («Садок вишневий коло хати»)...
А Покликати, щоб та готувала смачні страви на вечерю.
Б Залучити до прасування білизни.
В Примусити саджати картоплю.
Г Научати.
5. Доля для поета, як він про це зазначив у творі «Доля», була для нього...
А Вбогим другом.
Б Правдою життя.
В Прозрінням свідомості.
Г Довгоочікуваним щастям.
6. Т. Шевченко розпочав навчання («Доля»)...
А У Сошенка.
Б Під час служби у пана Енгельгардта.
В У дяка-п’янички.
Г У духовній семінарії.
7. Митець дорікає своїй долі зате, що вона йому («Доля»)...
А Не допомагала впродовж життя.
Б Збрехала.
В Завдала всіляких перешкод.
Г Чинила опір у здобутті освіти.
8. Заповіддю для Т. Шевченка булла («Доля»)...
А Чемність і гордість.
Б Путь до волі.
В Невимовна біль за долю своїх братів і сестер.
Г Слава.
9. Поет, звертаючись у творі «Росли укупочці, зросли» до Бога, називає його...
А Променем щастя.
Б Душею нації.
В Всещедрим.
Г Всемогутнім велетнем.
10. Дитинство ліричного героя («Росли укупочці, зросли») асоціюється...
А Із грою і сміхом.
Б Дивовижними речами.
В Світом казок і пригод.
Г Солодощами.
11. Життя у подружжя було («Росли укупочці, зросли»)...
А Сумбурним і нестерпним.
Б Вкрай важким матеріально.
В Наче у раю.
Г Тихим і веселим.
12. У потойбічний світ герой поезії «Росли укупочці, зросли» прагне перенести із дійсності...
А Садок вишневий коло хати.
Б Безвічну любов.
В Усі життєві радощі.
Г Срібло-золото.