1. Драматичний твір, у якому найбільше збережено структуру мораліте.
А Ф. Прокопович «Володимир».
Б Г. Кониський «Воскресеніє мертвих».
В «Милість Божа» невідомого автора.
Г М. Довгалевський «Комическое дєйствіє».
2. Жанр драматургії давньої української літератури, у творі якого інсценізувалося народження, смерть і воскресіння Христа.
А Історична драма.
Б Міракль.
В Містерія.
Г Мораліте.
3. Для міракля як жанру шкільної драми характерно...
А Розповіді про «чуда», здійснені Богородицею, про життя святих.
Б Відтворення політичних подій того часу.
В Інсценізація про народження, смерть і воскресіння Христа. Г Пропагування ідей християнської моралі.
4. Герой мораліте...
А Мужній і відчайдушний.
Б Надто набожний.
В Пасивний і слабкий.
Г Здатний заради інших піти на самогубство.
5. Авторами шкільних драм були учні та викладачі...
А Духовних семінарій.
Б Навчальних закладів, які засновані православними братствами.
В Острозької академії.
Г Києво-Могилянської академії.
6. Найдавніші згадки про українські драматичні вистави є у творах...
А Г. Кониського.
Б І. Вишенського.
В І. Величковського.
Г С. Климовського.
7. До жанру шкільної драматургії не належить...
А Апокриф.
Б Містерія.
В Історична драма.
Г Міракля.
8. Трагікомедію «Владимир» Ф. Прокопович присвятив...
А Б. Хмельницькому.
Б Петру І.
В І. Мазепі.
Г Усім православним християнам.
9. У чому полягає ідейне спрямування драми «Владимир» професора київської академії?
А Засудження діяльності Петра І.
Б Схвалення пропозиції жреців зберегти одночасно як язичництво, так і християнство.
В Уславленні Володимира, який упровадив християнство на Русі.
Г Засудженні прагнень Мстислава Хороброго.
10. У другій частині драми «Владимир»...
А Жеривіл звертається по допомогу до злих духів.
Б Володимир вирішує порадитися із синами Борисом і Глібом. В Тінь князя Ярополка застерігає жерців від зазіхань Володимира.
Г Відбувається розмова між Жериволом і грецьким філософом.
11. Ф. Прокопович у трагікомедії «Владимир»...
А Описав реальні події того часу.
Б Намагався відтворити власні теоретичні погляди.
В Уникав застосування елементів бароко.
Г Поєднав ознаки шкільної драми і вертепу.
12. Вертепну драму спопуляризували...
А Викладачі Києво-Могилянської академії.
Б Кобзарі і бандуристи.
В Мандрівні дяки.
Г Священики православ’я.