Хід урокуІ. Оголошення теми та мети урокуІІ. Застосування набутих знань і умінь, навичок.Тестові завдання.І варіант1) Для літературної казки властива наявність:а) виконавця;
3) Рядки О. Пушкіна з "Край лукомор’я дуб зелений..." ....добрі люде, нехай для вас ця казка буде..." є:а) зачином;
4) Чаклун несе "через ліси, через моря", за О. Пушкіним.а) королевича;
а) наукова праця; б) народні оповідки;в) особисті роздуми автора.6) Ш. Перро не належить казка:а) "Синя борода";б) "Бременські музики";
в) "Спляча красуня".7) Попелюшка сиділа на балу:а) біля сходів палацу;б) біля мачухи;в) на почесному місці біля принца.8) Сестри, коли побачили соболеві черевички на ніжках Попелюшки.
а) здивувалися; б) розлютилися;
Миші
11) Казка "Попелюшка, або Соболевий черевичок" - зразок:а) побутової казки;б) чарівної казки;в) казки про тварин.12) Визначте правильну послідовність дій у казці Ш. Перро "Попелюшка, або Соболевий черевичок". Запишіть цифрами.
1) Чарівна втікачка.2) Одруження з Принцом - винагорода за вдачу.3) Лиха доля Чорногузки в домі рідного батька.4) Пошуки власниці соболевого черевичка.5) Розкішний бал.6) Допомога хрещеної матері.
ІІ варіант1) Творець літературної казкиа) народ; б) певна особа.2) Літературна казка створюється:а) в усній формі; б) в писемній формі.
3) "Край лукомор’я дуб зелений..." - це вступ до поеми:а) "Євгеній Онєгін";б) "Цигани";в) "Руслан і Людмила".4) У казці О. Пушкіна "цар Кощей на злотом":
а) чахне; б) в’яне; в) завмирає.5) Твори Ш. Перро є національним надбанням:а) Данії; б) Франції; в) Німеччини.6) За допомогою чарівної палички перетворився на розкішну карету, в якій Попелюшка поїхала на бал.
а) апельсин; б)лимон; в)гарбуз.7) Великодушність Попелюшки особливо виявилась тоді, коли вона:а) допомогла сестрам-насмішницям зібратися на бал;б) пробачила сестрам образи і віддала їх заміж за вельмож;
в) палко дякувала своїй хрещеній матері за допомогу.8) Подані вислови стосуються персонажів казки "Попелюшка, або Соболевий черевичок". Розподіліть їх у таблиці, записуючи в стопчики відповідні номери.
1) Чварливість і гордовитість; 2) доброта й ніжність; 3) пишні шати; 4)розкішні покої; 5) життя на горищі; 6) дорогі парфуми; 7) лахміття; 8) хороший смак; 9) легкість лісової кізки; 10) чарівна втікачка; 11) маленька ніжка.
Попелюшка
10) О. Пушкіну не належить:а) "Казка про царя Салтана";б) "Казка про Золотого Півника";в) "Казка про дідову дочку та бабину дочку".11) Визначте правильну послідовність подій у казці "Попелюшка, або Соболевий черевичок". Запишіть цифрами.
1) Гучне весілля Попелюшки та Принца.2) Чарівна фея допомагає Чорногузці потрапити на бал.3) Соболевий черевичок втрачено.4) Тяжка доля бідної дівчинки в домі рідного батька.5) Царський указ.
6) Одиво! Черивичок саме враз!7) Найвродливіша принцеса на балу.12) Чому Попелюшка отримала таке ім’я? Запишіть розгорнуту відповідь.Домашнє завдання: Прочитати І-ІІ розділ казки «Снігова королева»; підготувати розповідь про Г.К. Андерсона