МЕГАЗБІРКА НАЙКРАЩИХ УЧНІВСЬКИХ ТВОРІВ. 2014 5-11 КЛАСИ

10 КЛАС

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

 

УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ І ТЕАТР 70-90-Х РОКІВ XIX СТОЛІТТЯ

 

І. КАРПЕНКО-КАРИЙ, М. СТАРИЦЬКИЙ

 

ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ

1.Сцена — «могутній орудок до розвиття самопізнання народного» (М. Старицький).

2.Жанрова різноманітність драматичних творів І. Карпенка-Карого.

3. П’єса «Хазяїн» І. Карпенка-Карого — це новий тип твору для тогочасного театру

4. У чому полягає феномен родини Тобілевичів?

5.Тематичний та жанровий діапазон п’єс І. Карпенка-Карого.

6. Трагікомічне звучання образу головного героя комедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля».

7.Гідність людини визначає не Належність до привілейованого класу, а її моральні якості (за комедією І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»).

8. Засоби творення комічного в п’єсі І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля».

9.«Історична трагедія «Сава Чалий» (1899. р.) — один з архітворів нашої літератури» (І. Франко).

10.«Сава Чалий — особистість роздвоєна, отже — трагічна» (за драмою І. Карпенка-Карого «Сава Чалий»).

11. Мета життя М. Старицького — «душею і думкою послужить рідному народові».

12.Утвердження загальнолюдських ідеалів у поезії М. Старицького.

13.«Талан» М. Старицького — драма з життя української інтелігенції.

14.Трагічність долі актриси і щирої, люблячої жінки у жорстокому світі грошей (За драмою М. Старицького «Талан»).

15.Чи можна віднести Лучицьку до тих героїв, які намагаються боротися з долею? (За драмою М. Старицького «Талан».)

16.Естетичні принципи І. Карпенка-Карого. Погляди на театр і драматургію.