УРОК 56
Тема. Тематичне оцінювання.
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями програмового матеріалу, сприйняття проблем, порушених у творчості Ю. Мушкетика, Ліни Костенко, Григора Тютюнника у контексті історичної епохи; навчати розумінню, що таке добро і зло, в чому смисл людського життя, щастя, духовна повноцінність сучасника; розвивати писемне мовлення учнів, збагачувати творчу уяву, образне мислення.
Тип уроку: урок перевірки й оцінювання знань і умінь.
I.Організаційна частина.
II.Повідомлення теми і мети уроку.
III.Проведення оцінювання.
Учням пропонуються контрольні запитання, кожне з яких оцінюється 4 балами. Враховуються правильність, обгрунтованість, повнота відповіді, володіння словом.
1. Трагічне становище українського народу в умовах волюнтаристського, командно-бюрократичного управління державою.
2. Загальнолюдські моральні цінності у творчості Ліни Костенко.
3. Щирість почуттів, людська чесність і порядність в оповіданні "Зав'язь" та новелі "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника.
IV.Домашнє завдання.
Повторити за підручником "Історія України XX ст." матеріал про суспільно-політичне становище в Україні 70—80-х років XX ст.