УРОК 38
Тема. Тематичне оцінювання.
Мета: перевірити, як учні засвоїли програмовий матеріал; сприйняли проблеми, порушені у творах У. Самчука, І. Багряного, А. Малишка, О. Гончара, в контексті історичної епохи; усвідомили, що таке добро і зло, у чому смисл людського життя і щастя, яке місце людини в суспільстві; розвивати писемне мовлення учнів, збагачувати творчу уяву, образне мислення.
Тип уроку: урок перевірки і обліку набутих знань і умінь.
I.Організаційна частина.
II.Повідомлення теми і мети уроку.
III.Проведення оцінювання.
Учням пропонуються контрольні запитання, кожне з яких оцінюється трьома балами. Враховуються правильність, обгрунтованість, повнота відповіді, володіння словом.
1. Добро і зло на сторінках роману Уласа Самчука "Марія".
2. Втілення в образі Григорія Многогрішного ідеалу українського інтелігента 30-х років (за романом І. Багряного "Тигролови").
3. Любов до рідної землі та людська доля у творчості А. Малишка. Пісенна спадщина поета.
4. Собор як символ духовної краси людини, її особистої причетності до історичного буття народу й людства.
IV.Домашнє завдання.
Повторити за словником літературознавчих термінів такі поняття: літературний процес, літературні роди та жанри.