УРОК 20
Тема. Тематичне оцінювання.
Мета: проконтролювати і виявити рівень розуміння прочитаних творів, уміння розмірковувати, робити узагальнення і висновки, висловлювати власні думки та оцінки.
Тип уроку: урок обліку та контролю набутих знань.
Хід уроку
I.Організаційна частина.
II.Повідомлення теми і мети уроку, ознайомлення із запитаннями для тематичного контролю.
III.Виконання роботи.
(Учням пропонується 4 питання, кожне з яких оцінюється 3 балами.) Питання для тематичного оцінювання.
1. Моє розуміння символічної назви роману "Жовтий князь" В. Барки.
2. "Тому роду не буде переводу, в котрому браття милують згоду" (за романом Ю. Яновського "Вершники").
3. Гіркі сторінки українізації у драмі М. Куліша "Мина Мазайло".
4. Яких основних проблем торкається І. Кочерга у драмі "Ярослав Мудрий"? Чи актуальні вони для нашого часу й чому?
IV.Домашнє завдання.
Повторити:
а) матеріал про літературний процес 20-х — 30-х pp. XX ст.;
б) матеріал про "Розстріляне Відродження" (Чому вживається така назва для групи митців?).