загрузка...
Loading...

Яндекс.Метрика Яндекс цитирования

ТВОРИ НА НЕЛІТЕРАТУРНІ ТЕМИ
6 клас

Чи правий мій однокласник? (твір-роздум)

Одного разу після уроків ми з однокласниками зібралися на шкільному подвір'ї пограти у футбол. Гра йшла не жваво, воротар був слабкий, пропускав багато м'ячів. Дорогою додому ми обговорювали гру, розмовляли на різні теми. І раптом Костя, що стояв на воротах, сказав: «Щось нудно ми живемо». «А що ти пропонуєш?» — запитав Гліб. «Я дещо придумав, — загадково відповів Костя. — А що — довідаєтеся на уроці».

Назавтра першим уроком була історія. Треба сказати, що всі ми любимо цей предмет і нашу «історичку». Коли почався урок, у тиші, що наступила, звідкись стали доноситися дивні звуки, схожі на котяче нявкання. Усі почали оглядатися, хихикати, здивувалася і вчителька, яка не могла продовжувати урок у такій обстановці. Незабаром виявилося, що нявкання лунало із шафи з навчальними посібниками, що стояла в кінці кабінету, біля стіни.

Учителька підійшла, відкрила дверцята шафи, і відтіля вискочив скуйовджений кіт, що став кидатися між партами. Урок був зірваний. Кота зрештою піймали й винесли на вулицю. На питання вчительки, чия це витівка з котом, відповіді не було.

Після уроку Костя з гордістю сказав нам: «Я ж обіцяв сюрприз!» Павло зауважив: «А в тебе вистачить сміливості сказати те ж саме, тільки вчительці?» «А навіщо?» — здивувався Костя. «Але ні вчителька, ні ми не винні, що тобі захотілося в такий спосіб розважитися», — не вгамовувався Павло. «А якщо я не зізнаюся?» — насупився жартівник. «Тоді ми будемо знати, що ти боягуз, — не утримався Олег, — і діяв нишком, а це не смішно». Хтось із хлопців сказав: «Але не можна ж видавати своїх. Може, обійдеться?» Запанувало мовчання. А я подумав: «Хто правий — Павло, що наполягав на тому, щоб Костя зізнався, чи хлопчик, що порадив не виносити сміття з хати і зробити вид, що нічого не сталося?» Напевно, у Кості все ж повинно було вистачити хоробрості зізнатися. Любиш кататися, люби і санчата возити...


загрузка...
Яndex
 
загрузка...